Markkinoinnin koulutukset

Tervetuloa tutustumaan markkinoinnin koulutuksiini, missä luomme menestystarinoita yhdessä! Tarjoan kattavaa markkinoinnin koulutuspalvelua, joka on suunniteltu vastaamaan nykypäivän markkinoinnin ja täten liiketoiminnan haasteisiin.

Rengas Turku
Signa
Neliöt liikkuu
Aarre Avustajat
Hartwall
Sak
Puzer
Rainmaker
Oshee
Capse
Reaktion Party Games
STC
Teippitukku

Opi hyödyntämään digimarkkinoinnin työkaluja tehokkaasti

Tervetuloa tutustumaan markkinoinnin koulutuksiini, missä luomme menestystarinoita yhdessä! Tarjoan kattavaa markkinoinnin koulutuspalvelua, joka on suunniteltu vastaamaan nykypäivän markkinoinnin ja täten liiketoiminnan haasteisiin. Olipa kyse sitten digitaalisesta markkinoinnista, brändin rakentamisesta tai sosiaalisen median strategioista, koulutukseni tarjoaa tarvittavat työkalut ja opit menestyksekkään markkinoinnin toteuttamiseen.

Google Ads- koulutukset

Google ads-koulutuksessa pureudumme Googlen mainostyökalun käyttöön ja sen ominaisuuksiin. Googlen mainostyökalulla toteutetaan tunnettua hakusanamainontaa, mutta sen lisäksi sillä on mahdollista toteuttaa sekä kuva-, että videomainontaa.


Koulutukset räätälöidään aina asiakkaan osaamisen ja tietotaidon mukaan. Alla listattuna tyypillisiä Google Ads-koulutuksen aihealueita:


  1. Tilin luonti
  2. Tilin linkittäminen analytiikkatyökaluihin
  3. Kampanjarakenteet ja niiden luonti
  4. Mainosten luonti
  5. Kohderyhmät ja yleisöt
  6. Avainsanat ja niiden eri variaatiot
  7. Hintatarjousstrategiat
  8. Automaatiot
  9. Mainosten optimointi

Meta-mainonnan koulutukset

Meta tarjoaa todella hyvät mainostustyökalut asiakasryhmän tavoittamiseen. Oli kyseessä sitten b2b-liiketoimintaa tai kuluttajabisnestä, niin kohdistusmahdollisuudet eivät lopu kesken. Moni käyttäjä kokee Metan työkalun usein haastavana sen monipuolisuuden vuoksi. Tämä myytti on mahdollista todeta vääräksi, kun tietyt perusperiaatteet ovat hallussa.



Metan-koulutukset räätälöidään myös aina asiakkaan osaamisen ja tietotaidon mukaan. Koulutuksen keskeisimpiä aiheita ovat:


  1. Mainostilin luonti
  2. Facebook ja Instagram-sivujen linkittäminen mainostyökaluihin
  3. Facebook-Pixelin asennus 
  4. Kampanjarakenteet ja niiden luonti
  5. Mainosten luonti 
  6. Kohderyhmien luonti
  7. Sijoittelut manuaalinen vs. automaattinen 
  8. Kampanjoiden datan analysointi

Brändin rakentaminen ja sisällöntuotto

Jotta yritys on tunnistettava myös verkossa, täytyy yrityksen visuaalinen ilme olla yhtenäinen niin verkkosivuilla kuin myös muussa viestinnässä. Ilmeen lisäksi sisällöntuotto on tärkeässä osassa viestintää. Oli kyse sitten hakukoneoptimoitujen blogikirjoitusten tekemisestä tai sisällöntuotosta sosiaaliseen mediaan,. annan näihin aiheisiin teille tietotaitoni.


Koulutuksen jälkeen yrityksellänne on työkalut ja osaaminen tunnistettavan brändin luomiseen, joka huomataan ja muistetaan.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Markkinoinnin koulutukset

Tervetuloa tutustumaan markkinoinnin koulutuksiini, missä luomme menestystarinoita yhdessä! Tarjoan kattavaa markkinoinnin koulutuspalvelua, joka on suunniteltu vastaamaan nykypäivän markkinoinnin ja täten liiketoiminnan haasteisiin.

Rengas Turku
Signa
Neliöt liikkuu
Aarre Avustajat
Hartwall
Sak
Puzer
Rainmaker
Oshee
Capse
Reaktion Party Games
STC
Teippitukku

Opi hyödyntämään digimarkkinoinnin työkaluja tehokkaasti

Tervetuloa tutustumaan markkinoinnin koulutuksiini, missä luomme menestystarinoita yhdessä! Tarjoan kattavaa markkinoinnin koulutuspalvelua, joka on suunniteltu vastaamaan nykypäivän markkinoinnin ja täten liiketoiminnan haasteisiin. Olipa kyse sitten digitaalisesta markkinoinnista, brändin rakentamisesta tai sosiaalisen median strategioista, koulutukseni tarjoaa tarvittavat työkalut ja opit menestyksekkään markkinoinnin toteuttamiseen.

Google Ads- koulutukset

Google ads-koulutuksessa pureudumme Googlen mainostyökalun käyttöön ja sen ominaisuuksiin. Googlen mainostyökalulla toteutetaan tunnettua hakusanamainontaa, mutta sen lisäksi sillä on mahdollista toteuttaa sekä kuva-, että videomainontaa.


Koulutukset räätälöidään aina asiakkaan osaamisen ja tietotaidon mukaan. Alla listattuna tyypillisiä Google Ads-koulutuksen aihealueita:


  1. Tilin luonti
  2. Tilin linkittäminen analytiikkatyökaluihin
  3. Kampanjarakenteet ja niiden luonti
  4. Mainosten luonti
  5. Kohderyhmät ja yleisöt
  6. Avainsanat ja niiden eri variaatiot
  7. Hintatarjousstrategiat
  8. Automaatiot
  9. Mainosten optimointi

Meta-mainonnan koulutukset

Meta tarjoaa todella hyvät mainostustyökalut asiakasryhmän tavoittamiseen. Oli kyseessä sitten b2b-liiketoimintaa tai kuluttajabisnestä, niin kohdistusmahdollisuudet eivät lopu kesken. Moni käyttäjä kokee Metan työkalun usein haastavana sen monipuolisuuden vuoksi. Tämä myytti on mahdollista todeta vääräksi, kun tietyt perusperiaatteet ovat hallussa.



Metan-koulutukset räätälöidään myös aina asiakkaan osaamisen ja tietotaidon mukaan. Koulutuksen keskeisimpiä aiheita ovat:


  1. Mainostilin luonti
  2. Facebook ja Instagram-sivujen linkittäminen mainostyökaluihin
  3. Facebook-Pixelin asennus 
  4. Kampanjarakenteet ja niiden luonti
  5. Mainosten luonti 
  6. Kohderyhmien luonti
  7. Sijoittelut manuaalinen vs. automaattinen 
  8. Kampanjoiden datan analysointi

Brändin rakentaminen ja sisällöntuotto

Jotta yritys on tunnistettava myös verkossa, täytyy yrityksen visuaalinen ilme olla yhtenäinen niin verkkosivuilla kuin myös muussa viestinnässä. Ilmeen lisäksi sisällöntuotto on tärkeässä osassa viestintää. Oli kyse sitten hakukoneoptimoitujen blogikirjoitusten tekemisestä tai sisällöntuotosta sosiaaliseen mediaan,. annan näihin aiheisiin teille tietotaitoni.


Koulutuksen jälkeen yrityksellänne on työkalut ja osaaminen tunnistettavan brändin luomiseen, joka huomataan ja muistetaan.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Markkinoinnin koulutukset

Tervetuloa tutustumaan markkinoinnin koulutuksiini, missä luomme menestystarinoita yhdessä! Tarjoan kattavaa markkinoinnin koulutuspalvelua, joka on suunniteltu vastaamaan nykypäivän markkinoinnin ja täten liiketoiminnan haasteisiin.

Rengas Turku
Signa
Neliöt liikkuu
Aarre Avustajat
Hartwall
Sak
Puzer
Rainmaker
Oshee
Capse
Reaktion Party Games
STC
Teippitukku

Opi hyödyntämään digimarkkinoinnin työkaluja tehokkaasti

Tervetuloa tutustumaan markkinoinnin koulutuksiini, missä luomme menestystarinoita yhdessä! Tarjoan kattavaa markkinoinnin koulutuspalvelua, joka on suunniteltu vastaamaan nykypäivän markkinoinnin ja täten liiketoiminnan haasteisiin. Olipa kyse sitten digitaalisesta markkinoinnista, brändin rakentamisesta tai sosiaalisen median strategioista, koulutukseni tarjoaa tarvittavat työkalut ja opit menestyksekkään markkinoinnin toteuttamiseen.

Google Ads- koulutukset

Google ads-koulutuksessa pureudumme Googlen mainostyökalun käyttöön ja sen ominaisuuksiin. Googlen mainostyökalulla toteutetaan tunnettua hakusanamainontaa, mutta sen lisäksi sillä on mahdollista toteuttaa sekä kuva-, että videomainontaa.


Koulutukset räätälöidään aina asiakkaan osaamisen ja tietotaidon mukaan. Alla listattuna tyypillisiä Google Ads-koulutuksen aihealueita:


  1. Tilin luonti
  2. Tilin linkittäminen analytiikkatyökaluihin
  3. Kampanjarakenteet ja niiden luonti
  4. Mainosten luonti
  5. Kohderyhmät ja yleisöt
  6. Avainsanat ja niiden eri variaatiot
  7. Hintatarjousstrategiat
  8. Automaatiot
  9. Mainosten optimointi

Meta-mainonnan koulutukset

Meta tarjoaa todella hyvät mainostustyökalut asiakasryhmän tavoittamiseen. Oli kyseessä sitten b2b-liiketoimintaa tai kuluttajabisnestä, niin kohdistusmahdollisuudet eivät lopu kesken. Moni käyttäjä kokee Metan työkalun usein haastavana sen monipuolisuuden vuoksi. Tämä myytti on mahdollista todeta vääräksi, kun tietyt perusperiaatteet ovat hallussa.



Metan-koulutukset räätälöidään myös aina asiakkaan osaamisen ja tietotaidon mukaan. Koulutuksen keskeisimpiä aiheita ovat:


  1. Mainostilin luonti
  2. Facebook ja Instagram-sivujen linkittäminen mainostyökaluihin
  3. Facebook-Pixelin asennus 
  4. Kampanjarakenteet ja niiden luonti
  5. Mainosten luonti 
  6. Kohderyhmien luonti
  7. Sijoittelut manuaalinen vs. automaattinen 
  8. Kampanjoiden datan analysointi

Brändin rakentaminen ja sisällöntuotto

Jotta yritys on tunnistettava myös verkossa, täytyy yrityksen visuaalinen ilme olla yhtenäinen niin verkkosivuilla kuin myös muussa viestinnässä. Ilmeen lisäksi sisällöntuotto on tärkeässä osassa viestintää. Oli kyse sitten hakukoneoptimoitujen blogikirjoitusten tekemisestä tai sisällöntuotosta sosiaaliseen mediaan,. annan näihin aiheisiin teille tietotaitoni.


Koulutuksen jälkeen yrityksellänne on työkalut ja osaaminen tunnistettavan brändin luomiseen, joka huomataan ja muistetaan.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!